دانلود دموی بازی فیفا FIFA 14 برای PC
متن دلخواه شما
دانلود.بازی.نرم افزار.فیلم و هک پچ کرک
چهار شنبه 28 اسفند 1392 ساعت 9:28 | بازدید : 257 | نوشته ‌شده به دست حسین طاهری سودجانی | ( نظرات )

FIFA 14 Demo For PC

بالاخره بعد از گذشت حدود یک سال از زمان عرضه FIFA 13 نوبت به دموی FIFA 14 رسیده و تا چند روز دیگر هم شاهد نسخه کامل بازی خواهیم بود. در نسخه قبل، EA Sports چندین تغییر بزرگ صورت داده بود که همه آن ها مورد پسند بازی کنان قرار نگرفت. خوشبختانه با بازی کردن دموی بازی فیفا خواهید فهمید که بسیاری از چیز هایی که باعث نارضایتی هواداران شده بود، در این نسخه یا به کلی حذف شده و یا کاملاً بهبود یافته است. یکی از چیزهای کوچک اما جالبی که به بازی اضافه شده، توضیحات صحنه های آهسته است که بین دو نیمه و یا بعد از پایان بازی نمایش داده می شود. برای مثال اگر در صحنه در حال پخش شده یک دروازه بان توپی را مهار کند، در توضیح آن اسم دروازه بان هم نوشته می شود. در دموی بازی فیفا 14، 8 تیم منتخب جهان وجود دارند.

از لیگ برتر جزیره تیم های منچستر سیتی و تاتنهام و از لیگ های دیگر تیم های پارسن ژرمن فرانسه، دورتمند آلمان، میلان ایتالیا، بارسلونای اسپانیا، نیویورک ردبولز آمریکا و بوکاجونیورز آرژانتین حضور دارند. خبر خوش برای طرفداران بخش Ultimate Team این است که این بخش هم در دمو وجود دارد و می توان ویژگی ها و تغییرات جدید آن را تجربه کرد. همچنین از آنجایی که قبل از به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات ساخت نسخه دمو به اتمام رسیده بود، احتمال دارد نقل و انتقالاتی که در آخرین روزها صورت گرفته اند در آن اعمال نشده باشد، مانند انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال یا مسوت اوزیل از رئال مادرید به آرسنال. البته طرفداران این تیم ها نگران نباشند زیرا تنها در نسخه دمو اینگونه است و در نسخه نهایی همه ی جا به جایی ها صورت خواهد گرفت. هنوز حدود 11 روز دیگر به زمان انتشار FIFA 14 باقی مانده و می توانید در این مدت با بازی کردن نسخه دمو تمرین کرده و با تغییرات آن آشنایی پیدا کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7

Processor : Intel Pentium Dual Core E6600 2.4GHz or AMD Athlon X2 Dual Core 4800

Video cards : GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 2900 XT with 256MB Graphics Memory

Memory : 2GB System Memory

DirectX : 9.0c or higher

حجم فایل ها : 1.9 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/8/22 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دموی بازی فیفا , FIFA 14 , برای PC ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب