دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition
متن دلخواه شما
دانلود.بازی.نرم افزار.فیلم و هک پچ کرک
جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:20 | بازدید : 661 | نوشته ‌شده به دست حسین طاهری سودجانی | ( نظرات )

Dark Souls Prepare To Die Edition - Black Box Version

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی اکشن با داستانی فوق العاده است که در سال 2012 توسط استودیو Namco Bandai و با حمایت FromSoftware ساخته و منتشر شده است. بدون شک این بازی را می توان یک شگفتی در بین بازی های کامپیوتری دانست که توانست با خلق نو آوری و ارائه سیستم هایی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد توانست دنیایی جدید را پیش روی سازندگان بازی های کامپیوتری قرار دهد. سیستم مورد نیاز بازی Dark Souls Prepare To Die Edition در زمان خود به حدی بالا بود که بسیاری از گیمرها و منتقدین را شگفت زده کرد. سبک بازی به صورت اکشن است که در آن باید در نبردی سخت و در محیطی بسیار ترسناک به نبرد با شباطین و نیروهایی بپردازید که می توانند هر چیزی را به سرعت نابود کنند و جهان را به سمت تاریکی ببرند. در بازی Dark Souls Prepare To Die Edition باید سخت تلاش کنید زیرا نابودی دشمنان به سادگی امکان پذیر نیست و برای همین باید به سرعت ضربه بزنید و حواستان نیز به اطراف باشد تا ناگهانی ضربه ای نخورید. اغلب گستردگی بازی به خاطر گیم پلی آن است زیرا در این بازی همانند بازی Dragon Age این امکان را دارید تا شخصیت مورد علاقه خود را از لحاظ لباس و چهره طراحی کنید و با انتخاب بهترین سلاح به سمت شیاطین حمله ور شوید.

یکی از ویژگی های دیگر بازی Dark Souls Prepare To Die Edition بدست آوردن سلاح های بسیار زیادی در طول بازی است که می توانید آن ها را جایگزین سلاح فعلی خود کنید و همچنین با ارتقا شخصیت بازی می توان فن های بسیار جدید را اضافه کرد کهخ مطمئنا به نابودی دشمنان کمک بسیار شایانی خواهد کرد. میزان جان و استقامت خود را در بازی بالا ببرید زیرا نیازی به خرید زره و ادوات جنگی نخواهید داشت و آن ها را در طول بازی به دست خواهید آورد. در بازی Dark Souls Prepare To Die Edition شما با دشمنانی بسیار متنوع روبرو هستید که بسیار ترسناک هستند و باید برای نابودی ان ها هرچه توانایی دارید استفاده کنید. جالب است بدانید که طراحی های تمام بازی بسیار خیالی بوده و هیچ گونه شباهتی به واقعیت ندارند و در آن گاهی سعی شده چندین موجود با هم ترکیب شوند و تبدیل به موجودی بسیار وحشتناک شوند. به عنوان مثال بعضی از آن ها دارای تنه کبوتر و برخی دیگر دارای سر مار هستند و صدا های عجیبی از خود در می آورند که در آن محیط ساکت بازی بسیار ترسناک و وحشت آور به نظر می رسند. در مورد مراحل بازی می توان در یک کلام گفت بی نظیر است زیرا در آن شما شاهد هر گونه مرحله ای خواهید بود مناطقی پوشیده از برف یا تاریکی مطلق و یا حتی جنگل هایی سرسبز که در آن دشمنان کوچک و مرموزی که سرعت بالایی دارند پنهان شده اند و از لابلای درختان حمله ور می شوند پس اصلا نگران محیط بازی نباشید زیرا بسیار متنوع و است و باعث می شود تا اصلا احساس خستگی نکنید. گرافیک بازی Dark Souls Prepare To Die Edition به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و در آن سعی شده تا جزئیات و نورپردازی به حدی دقیق باشد که کاربران بتوانند از تک تک ثانیه هایی که بازی را انجام می دهند لذت ببرند. همچنین افکت هایی که برای جادوها و همچنین شیاطین در نظر گرفته شده بسیار عالی کار شده و در یک کلام می توان گفت گرافیک بازی هیچ عیب و نقصی ندارد. صداگذاری بازی Dark Souls Prepare To Die Edition بسیار عالی بوده و سعی شده در آن از صداهای ملایم اما ترسناک استفاده شده و همچنین صدای ضربات شمشیر نیز به خوبی کار شده که واقعا باعث می شود تا کاربر در هنگام نبرد تن به تن با اسکلت ها لذت فراوانی ببرد. انجام این بازی برای گروه بزرگسالان پیشنهاد می شود اما اگر عاشق بازی های ترسناک و مهیج هستید می توانید از اجرای این بازی لذت کافی ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP , Windows Vista, Windows 7, or newer

CPU : Intel Core 2 Duo E6850 GHz+ or AMD Phenom II X2 545 3.0 GHz

RAM : 2 GB system RAM

VGA : GeForce 9800 GTX+ or ATI Radeon HD 4870

Directx : 9.0c

HDD: 4 GB Free Space

حجم فایل ها : 2.2 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی در پوشه Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی، می توانید آن ها را نصب کنید.

- هم چنین قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در این نسخه، تنها بخش MultiPlayer از بازی حذف شده و کیفیت ویدئو های داخل بازی کاهش یافته اند.




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب