دانلود بازی God Of War 1 خدای جنگ 1
متن دلخواه شما
دانلود.بازی.نرم افزار.فیلم و هک پچ کرک
جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 10:14 | بازدید : 490 | نوشته ‌شده به دست حسین طاهری سودجانی | ( نظرات )

دانلود بازی خدای جنگ God of War 1

 

God of War 1 دانلود بازی خدای جنگ God of War 1

God of War 1 اولین نسخه از بازی شاهکار خدای جنگ در سبک اکشن و سوم شخص بوده که در سال 2005 کمپانی Sony آن را برای PS2 عرضه کرده است. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Kratos بوده که عضو Spartan ها محسوب می شود و داستان محوری بازی از زمانی آغاز می شود که کراتوس خود را از بالای کوه بسیار بلند یونان رها می سازد و بازی بلافاصله به 3 هفته قبل بر می گردد و به کاربر نشان می دهد که چرا کراتوس این عمل نا امیدانه را انجام می دهد. در بازی God of War 1 مردم شهر، Kratos را به عنوان جنگجو و فرمانده کلشان انتخاب می کنند و او ماموریت می گیرد تا خدای جنگ (Ares) را نابود کرده و به عنوان یک قهرمان به زندگی خود ادامه دهد ولی اوضاع به این ترتیب پیش نمی رود و همه چیز تغییر می یاد.

لشگری عظیم و چند هزار نفری از باده نشینان و اقوام وحشی به سمت ارتش 50 نفری Kratos هجوم می آورند و زمانی که او به آخر خط می رسد، Ares را صدا می زند و از او کمک می خواهد. در این حال خدای جنگ درخواست او را قبول می کند و تمامی دشمنان را در عرض چند ثانیه از بین می برد. در بازی God of War 1 شمشیری عجیب و قدرتمند به کراتوس به نام Blades of Chaos داده می شود تا به خاطر Ares بجنگد و دشمنانی را که سد راه او می شوند، نابود کند. پس از این حوادث در وافعه God of War 1 کاراکتر اصلی به فردی بی رحم و بی عاطفه تبدیل می شود و هر کسی را که Ares اراده می کند، در کم ترین زمان ممکن به قتل می رساند. حتی مردم دهکده خود را نیز به دستور او از میان بر می دارد و دهکده را نیز به آتش می کشد.

 

حجم فایل : 195.32 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای تنظیمان دسته و هم چنین رفع مشکل کندی سرعت، به پوشه نصبی بازی مراجعه کرده و در فایل Debug تنظیمات لازم را انجام دهید.

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , God Of War 1 , خدای جنگ 1 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب